zondag 20 april 2014

Geocachen

Hoi hoi,

Vandaag ben ik met Nanneke wezen geocachen. Ik had een app gevonden waarmee we konden cachen dus dat hebben we even uitgeprobeerd. We hebben er 4 gevonden. We hadden er nog 2 gezocht maar die konden we niet vinden.

Het was weer een gezellig middagje, met mooi weer. Omdat Bas zich gisteren geblesseerd heeft namen we hem niet mee. Daardoor kon Bink (de hond van Nanneke) mee wandelen. Ook hij genoot van de wandeling en het mooie weer, en wat een hoop nieuwe luchtjes kwam hij tegen (hij komt natuurlijk nooit in Eibergen).












Verder rustig aan gedaan vandaag.

O ja ik weet niet of ik het al gemeld had, maar Sander en ik wonen per 1 april samen (nee geen grap). Het bevalt tot nu toe prima! Hij is dit weekend met Pasen naar Noord-Holland, ik moest werken op de kinderboerderij en had met Bas laatste les van de B-cursus.
10 mei beginnen Bas en ik met de C-cursus.


Dit was het voor nu.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten