maandag 23 juni 2014

Update

Hoi hoi,

Ik ga niet het hele verhaal rondom Bas hier neer zetten. Als er mensen zijn die dit willen weten dan ontvang ik graag een mailtje, smsje, telefoontje. Dan zal ik het met Alle liefde uitleggen. Er waren in ieder geval goeie redenen voor. 

Vorige week erg veel gewerkt (in totaal 52.5 uur). Deze week staat er 45 uur op de planning... waarvan er vandaag al een half uurtje extra bijkomt... Lekker druk druk druk dus...

Ook is gisteren mijn eigen webshop de lucht in gegaan. Neem eens een kijkje bij: Ronique's Home Stuff.
Het assortiment is nog niet heel groot, maar hey, ik ben net begonnen, het wordt vanzelf uitgebreid. Hou de site dus in de gaten!

Zaterdag na het werk ben ik even bij opa en oma geweest, 's avonds kwam Iris nog even hier op bezoek. Merijn was vrijdag avond al aangekomen om samen met Sander zaterdag een deel van de tuin te bestraten.
Zondag heerlijk uitgeslapen!! 's Middags kwam Nanneke hier nog even langs (ondertussen was Merijn al naar huis). Samen met Nanneke naar Goor gereden om een krabpaal op te halen... ja een krabpaal. Ik vind het super stil in huis zonder dieren. Omdat ik de komende tijd (en Sander ook trouwens) erg veel moet werken is een nieuwe pup in huis geen optie. Dat komt vanzelf wel weer als ik meer tijd heb.
Het kitten zelf mag pas 6 juli het nest verlaten dus meer info volgt nog ;)

Dit was het even voor nu. Even een korte update.


Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten