donderdag 26 september 2013

Art Journey weekend

Hoi hoi,

Vorige week vrijdag en zaterdag (20 en 21 september) was ik bij Art Journey te vinden ivm workshop en make and take middag.

Op vrijdag gaf Liesbeth een workshop genaamd: op rolletjes. Helaas was de enigste aanmelding ivm miscommunicatie niet op komen dagen. Hierdoor kregen Jeanette en ik een "prive" workshop. We moesten een wc-rolletje of een tape-rolletje "versieren" met stempels. Het was erg leuk!
Hier enkele foto's van het wc-rolletje.





Ik kreeg al gelijk een leuk idee. Je kan de bodem natuurlijk dicht maken en er dan geld in doen. Een leuke, creatieve en originele manier om geld cadeau te geven. Ik ben thuis al begonnen met een tape-rol dus ik ben benieuwd hoe die gaat worden. 

Zaterdag middag was het make and take middag bij Art Journey. Dit zijn middagen waar ik graag naar toe ga. Hier leer je altijd weer leuke dingetjes die simpel toe te passen zijn. De make and takes werden deze keer gegeven door Liesbeth, Jeanette en Ellen.
Hier de foto's van wat we bij hun maakten.


Make and take van Liesbeth. 

Make and take van Jeanette (boekenleggers).

Make and take van Ellen. 

Ook heb ik bij Jeanette thuis nog een kaartje in elkaar gestempeld voor de knutselfrutsel wedstrijd op Facebook. Het thema deze maand is Back to School. 


Dit was het even voor nu!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten