vrijdag 20 september 2013

Dierenpark Emmen

Hoi hoi,

Gisteren ben ik met Melissa naar Dierenpark Emmen geweest. We hadden elkaar al lange tijd niet gezien (ze is een oud collega van Ten Anker). Aangezien ze in Emmen woont en ik al een tijd niet naar het Dierenpark was geweest besloten we daar heen te gaan. Uiteraard was dit afhankelijk van het weer, maar deze was goed dus vol goede moed er naar toe.

We hebben het de hele tijd droog gehouden. De dieren waren actief en ik kon mooi foto's maken.
Hier enkele van mijn gemaakte foto's. 




























Dit was een kleine impressie van de dierentuin.
Hier nog een paar foto's van Bas die ik gisteren gemaakt heb.






Ook heb ik gisteren nog een nieuwe vriend ontmoet in de dierentuin.
Zie hier: Theo.


Dit was het voor nu, genoeg om naar te kijken dacht ik zo ;)

Groetjes!

4 opmerkingen:

  1. Mooie foto`s Ronique.
    Ik lees niets meer over de hondenfluisteraar.
    Hoe is dat afgelopen?
    Groetjes, Henny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henny,

    Dat klopt. Daar volgt nog een stukje van. Ik wilde graag eerst even afwachten hoe het allemaal uit zou pakken met haar tips en trucs. Dus hier komt (ik denk volgende maand) een stukje over online.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Prachtige foto's heb je gemaakt in het dierenpark. En de foto's van Bas zijn ook erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje Corine!
    De aapjes kwamen heel dicht bij zitten dankzij vrijwillige medewerker dus dat was leuk foto's maken ;) We hoefden niet in te zoemen.
    Bas was zo lekker aan het knagen en ik vond het licht in huis wel mooi dus ik dacht daar gaan we ook ff mee oefenen.
    Blij dat andere de foto's ook mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen