maandag 28 oktober 2013

Tijd vliegt.

Hoi hoi,

Wat vliegt de tijd toch. Ik zag vandaag dat het alweer 10 dagen geleden is dat ik voor het laatst wat op me blog plaatste.
Het is dan ook 10 dagen geleden dat ik voor het laatst met me camera in de weer ben geweest.
Ik heb van de week wel een kaartje gemaakt maar die kan ik nog niet plaatsen want die persoon is nog niet jarig geweest. Ook ben ik met nog een kaartje bezig en daarna moet ik er nog 1 maken. Druk druk druk dus. 


Vandaag heb ik tijdens het wandelen met Bas mijn camera weer meegenomen. Wat waaide het hard zeg! Bas vond het maar niks die harde wind. Maar we zijn toch 5 kwartier onderweg geweest.
Hier enkele kiekjes.


De bloemetjes vergaan, het is herfst.

De bomen worden kaal, de sloot komt vol met blad.

Geen recente schade maar toch mooi om te zien.

Het boompje in de verte is wel door de harde storm om gewaaid en ligt "op" het water.

Verleidelijk hoor zo'n sloot. 

Ook de schaapjes hadden last van de wind. 

Ze keerde de wind hun kont toe. 

Dit was het weer even voor nu!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten