dinsdag 10 december 2013

OEPS!

Hoi hoi,

Niet netjes van mij... 8 november voor het laatst wat van me laten horen.

Nu maar even een update van alle tijd tussen toen en nu. Ik ben vooral druk geweest. 

25 november is Bas geopereerd aan z'n knie. Hij had zijn voorste kruisband gescheurd (let op: z'n knie zit aan z'n achterpoot, dus ook z'n voorste kruisband zit aan z'n achterpoot, ik heb namelijk al de vraag gehad of het een voor of achterpoot was). Bas is nu herstellende van z'n operatie. Helaas had hij een slechte timing om z'n kruisband te scheuren. We hadden die zondag ervoor net de eerste cursus bij de nieuwe hondenschool. Ik moet Bas nu rustig houden (nou ja voor zover dat gaat met een hond van 15 maanden.
Hij loopt ondertussen weer op 4 poten, wat redelijk snel is na zo'n operatie. Over een week of 6 van nu mag hij weer voor het eerst los lopen. Ik ben benieuwd. Hij doet het nu in ieder geval goed.


Verder ben ik niet zo bezig geweest met mijn hobby's fotografie en stempelen.
Ik heb 25 november en 9 december een workshop fotografie gehad. Dit vond ik erg leerzaam! We kregen 25 november een huiswerk opdracht mee. Het thema was beweging. Mijn foto's die ik toe gestuurd had:



In de eerste foto is niet veel beweging te zien, omdat je niet weet waar het vandaan komt. Op de tweede foto is wel te zien dat het lampen van een auto zijn (gezien de wegmarkering). Ik heb de auto op een gegeven moment langs de kant van de weg gezet en ben toen vanuit mijn raam gaan fotograferen (omdat ik dan de camera op de deur kon laten leunen zodat ik een langere sluitertijd kon gebruiken). Door de workshopleider waren ze goed gekeurd.

Verder ben ik op dit moment bezig om kerstkaartjes te maken, maar ja die kan ik nu natuurlijk nog niet laten zien ;) Die volgen later (althans 1 als voorbeeld, ik maak bijna allemaal dezelfde dus dan is 1 foto genoeg lijkt me). 


Dan heb ik jullie volgens mij wel aardig bijgepraat.

O ja ik ben tussendoor nog bij Jeanette geweest en heb toen nog meegedaan met een workshop bij Art Journey. Ik heb nog geen foto van de kaarten die ik daar gemaakt heb.

Dit was het even voor nu!

Groetjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten