zaterdag 4 januari 2014

Happy New Year!

Hoi hoi,

Uiteraard allereerst de beste wensen voor 2014! Dat het maar een mooi jaar mag worden!
Ik heb al een aantal plannen voor 2014, nu hopen dat alles uit komt.

Een voornemen is weer meer gaan wandelen met Bas. Dit kon de afgelopen tijd natuurlijk niet ivm zijn knie. In de week van 13 januari moet Bas op controle komen. Hopelijk krijgen we dan te horen dat hij weer alles mag. Vandaag hebben we in ieder geval al een wat grotere wandeling gemaakt. We hebben allebei genoten van het weer en de lange wandeling. Uiteraard doen we dit nu nog niet iedere dag. Eerst goedkeuring van de dierenarts krijgen. 


Ik heb mijn kerstkaarten ook nog niet laten zien. 


Dit is er 1 als voorbeeld. Ik heb diverse variaties hiervan gemaakt. 

Ook met oud en nieuw en de afgelopen dagen heb ik nog foto's gemaakt. Zie hier enkele resultaten:











Dit was het even voor nu.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten