donderdag 23 januari 2014

Tijd voor een update.

Hoi hoi,

Weer eens tijd voor een update. Ik ben lekker druk dus weinig geknutseld. Wel ben ik met Nanneke naar Art Journey geweest naar een make and take middag. Het was weer erg gezellig en we hebben leuke kaartjes gemaakt.
8 februari gaan Nanneke en ik weer naar een make and take middag. Ja ja ook Nanneke heeft stiekem stempelkriebels.
Onze creaties:



Links boven: make and take van Ellen.
Rechts: make and take van Liesbeth.
Links onder: make and take van Joke.

Ook ben ik met Nikki op pad geweest om haar hondje Jet als proefmodel te gebruiken.
Eén van de resultaten:



Ik heb ook nog een voornemen: het hele jaar elke dag 1 foto maken. Dit kan echt gericht op pad gaan zijn maar het kunnen ook alle daagse dingen zijn die op de foto gezet worden. Ik heb al een leuke mix van beide. Uiteraard komt Bas er ook tussen ;).
Enkele foto's van de afgelopen weken. 



Samen onderweg terug vanuit Noord-Holland.


Wat kan hij toch mooi poseren!



De foto van vandaag: de eerste vorst van 2014 op het enige appeltje aan mijn appelboompje.

Dit was het weer even voor nu!

Groetjes!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten