dinsdag 4 maart 2014

4 maart, 1 jaar samen met Bas

Hoi hoi,

Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik Bas overgenomen heb van zijn vorige eigenaren. En wat hebben we toch veel beleefd in een jaar tijd.

Zo hebben we onze "gevechten" gehad. Is hij gecastreerd, is er een gedragstherapeute in huis geweest, zijn we bij een hondenfluisteraar geweest, heeft hij z'n voorste kruisbanden gescheurd van z'n linker knie en is hij daaraan geopereerd. Zijn we nu met onze 3de cursus bezig. Er is nog zoveel meer gebeurd maar dat is niet allemaal op te noemen. 

Wat ben ik blij dat hij in mijn leven is gekomen. Ik heb zoveel van hem geleerd. Als de tijd terug gedraaid zou worden zou ik het zo weer doen!

Ik hoop dat er nog vele jaren bij komen dat hij gezellig bij mij kan blijven.

Bij opa en oma op zijn kleed.

Lekker los rennen.

Even gek doen.

Knappe hond!

Lieverd!

Mooie foto van Bas.

Blij met z'n speeltje.

Op naar de volgende jaren!

Dit was het weer even voor nu.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten