zondag 9 maart 2014

Nieuwe lens en workshop nachtfotografie.

Hoi hoi,

Gisteren ben ik met mijn tante naar Den Ham gereden om daar bij Konijnenberg langs te gaan voor een nieuwe lens. Ik had tot nu toe alleen een basis lens. En ja je wilt toch een keer wat anders. Ik had al op internet gekeken en wist dus wat ik wilde.
Het is dan ook uiteindelijk die telelens geworden. 


Uiteraard heb ik hem bij thuiskomst even uitgeprobeerd.

Meneer was gefocust op iets wat bij de buurman in de tuin gebeurde.

Huh wat?

Spelen met een stokje. 

's Avonds had ik een workshop van de fotoclub. Het was bij het Landschaftspark in Duisburg. Ik ging zelf heen omdat ik anders eerst naar Dieren moest dan ben ik alleen maar langer onderweg.
Hier enkele foto's die ik gemaakt heb. 













Een groepje liep voorbij met fakkels. Sluitertijd staat op 8 seconden.



Dit waren de foto's die ik het leukst vind.
Mocht je opmerkingen, vragen, complimentjes of iets hebben... ik hoor het graag! ;)


Groetjes!

2 opmerkingen:

  1. Wow! Heel mooie foto's. Je gaat vast veel plezier hebben van je nieuwe lens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Corine! Gaat vast en zeker goed komen inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen