vrijdag 19 september 2014

Oh Oh, niet netjes...

Hoi hoi,

Ik ben weer vergeten een blog bericht te schrijven. Dat is niet netjes van mij. Er is vast en zeker een hoop gebeurt in de tussentijd. Uiteraard veel gewerkt.

Ook met me moeder bij de verloskundige geweest. We hebben het hartje gehoord, het is een lekker beweeglijk kindje want de verloskundige moest met regelmaat weer zoeken naar het hartje. 7 oktober mag ik weer naar de verloskundige en 21 oktober hebben we de 20 weken echo (dan ben ik 21 weken zwanger). Dan krijgen we ook te horen wat het wordt, ook erg spannend! Maar we moeten nog een maandje geduld hebben.

Ik heb nu vakantie (1 week zit er bijna op). Woensdag ben ik met Nanneke wezen geocachen in Drenthe. De polonaisetrail gaat er 4 oktober uit dus we besloten op de mooie zonnige septemberdag nog even een aantal caches te pakken (het werden er 64!). Ons totaal staat nu op 98 caches!
Hier enkele foto's van de omgeving.










Gisteren via buikbanden.com 3 buikbanden besteld. Ze hebben daar erg leuke banden! En aangezien ik een buikje ontwikkel vind ik het wel leuk om buikbanden te hebben. 

Vandaag waren Nanneke en Nikki hier. Nikki had haar hondje Jet mee. Dat vonden zowel Jet als de katten erg spannend. Sjakie bekeek het allemaal maar van een afstandje en van een verhoging (krabpaal en stoel). Sjonnie durfde wat meer en kwam af en toe in de buurt van Jet. We hebben in ieder geval weer rustig bij kunnen praten. Het was erg gezellig.

Morgen een dagje niks (ja lampen ophangen met Sander enz.). Zondag komt de schoonfamilie op bezoek. 


Dit was het weer even voor nu.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten