dinsdag 21 oktober 2014

Een maandje later... en nieuws!

Hoi hoi,

Het is al weer een maandje geleden dat ik mijn laatste blog heb geplaatst.
Ik heb veel gewerkt tussendoor... Uiteraard ook andere dingen gedaan.

Zo was ik 4 oktober op het werk ivm dierendag. Ook Sjonnie en Sjakie waren daar... Sjonnie zat in de opname in Lichtenvoorde om daar geaaid te worden door alle kinderhandjes. Sjakie zat bij mij in Eibergen om daar door de kinderhandjes geaaid te worden. Ze vonden het allebei prima, wat een aandacht! 

Sjakie in Eibergen.

Mira en Oscar wat lekkers geven.

Zondag 5 oktober ben ik even bij de kinderboederij in Winterswijk langs geweest. Daar hadden ze ook activiteiten ivm dierendag. 

Saar heeft wat gehoord en houdt het allemaal goed in de gaten.


Natuurlijk ook Bram even bezocht, het kalfje van toen een week of 2-3 oud.

Verder tussendoor veel gewerkt.
Afgelopen zaterdag naar Art Journey geweest en daar weer mee gedaan aan de make and take. 

De 3 gemaakte kaartjes (links van Ellen, midden van Liesbeth en rechts van Joke)

Zondags ben ik in mijn hobbykamertje gaan zitten voor het eerst sinds we verhuisd zijn en ben ik daar met een nieuw project begonnen, en het resultaat is niet slecht voor een eerste keer:

Dienblad gekocht bij de Action en daarna zelf opgeleukt.

En als je dan tussendoor even moet wachten omdat er wat moet drogen, ja dan krijg je het volgende te zien als je terug komt:
Gezellig samen op de stoel, met een pootje om de ander heen.

Vandaag bij het echocentrum geweest voor de 20 weken echo (ik ben vandaag 21 weken en een dag zwanger). Eerst werd er gekeken of er afwijkingen zijn. Alles zag er goed uit. Placenta zat op een goede plaats en wel zo dat ik de kleine al zou kunnen voelen, en dat klopt zei ik, die voel ik af en toe inderdaad bewegen. Het blijft toch altijd apart om te zien! We kregen van de echoscopiste (of hoe je het ook noemt) te horen dat de kleine de bouw van vaders heeft: lange benen en tenger postuur. En omdat we willen weten wat we krijgen werd daar als laatste naar gekeken. Wij zelf en veel mensen om ons heen dachten dat we een jongetje zouden krijgen. Maar we krijgen een MEISJE! Ook hartstikke leuk natuurlijk. Maar het belangrijkste is dat het gezond is (wat tot nu toe zo lijkt te zijn). Eén voordeel van een meisje, we hebben de naam al ;) dus nu kunnen we beginnen met de kinderkamer :)

Ook zijn we vandaag naar het gemeentehuis geweest om Sander te erkennen als vader van het kind. Ook dat is nu geregeld. Kan hij na de geboorte aangifte doen. 

Dat was het even voor nu. Van de week weer 3 hele en een halve dag werken (gisteren ook hele dag gewerkt). Dus weer even druk druk druk.

Tot Snel! (hopelijk iets sneller dan een maand).

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten