vrijdag 31 oktober 2014

Weekend!

Hoi hoi,

Het weekend is aangebroken!
Morgenochtend al op tijd naar oma om samen naar Noord-Holland te gaan. Gallyon viert zondag haar verjaardag dus daar willen we natuurlijk wel bij zijn. 


Afgelopen week voornamelijk gewerkt.

Ook nog even creatief geweest van de week:




Twee van de 3 kaartjes die ik gemaakt heb. Hopelijk volgende week weer tussendoor creatief zijn.
Maar ik wil ook aan de kinderkamer beginnen aan gezien die nog geverfd moet worden voor het laminaat erin gaat. Misschien dat ik daar eerst maar eens een begin maak met de kamer leeg halen. Anders wordt verven wat lastig ;)


Spullen heb ik al ingepakt grotendeels dus zo nog even snel douchen en ik ben klaar voor de rit morgenochtend. 

Dit was het even voor nu!

Groetjes!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten