zondag 14 december 2014

Oh oh....

Hoi hoi,

Dit is toch wel erg slecht... 31 oktober voor het laatst een blog bericht geschreven... Nou heb ik ook wel veel gewerkt maar dit is wel slecht... 

Er is vast een hoop gebeurt tussendoor maar dat weet ik allemaal niet zo meer. Wel weet ik dat alles goed gaat met de kleine meid. Ze groeit goed (gezien mijn buik). Helaas groei ik ook goed. Vorige week wezen wegen bij de diëtiste en ik ben al 11 kg aangekomen. Ik draag de kleine echt naar voren, daar krijg ik ook complimenten over. 

Na de laatste keer zijn de twee kleine jongens in huis gecastreerd. Ze zijn er wel rustiger van geworden. Sjonnie heeft als eigenschap ontwikkeld dat hij het nodig vindt om zodra hij hoort dat één van ons wakker is voor de keukendeur te gaan zitten mauwen. En dan natuurlijk niet zachtjes en even maar hard en lang. Stel je voor dat je geen aandacht krijgt. Sjakie is wat dat betreft rustiger en hoor je niet zo gauw. 

Met Nanneke ben ik in november nog bij Jeanette geweest en hebben we Steampunk letters gemaakt. 

Druk bezig met stap 1. 

Het eind resultaat. Jeanette heeft de S gemaakt voor haar letterwand.

Het weekend erna ben ik zelf nog naar Jeanette gegaan en toen hebben we even het geboortekaartje ontworpen. Maar hier kan ik natuurlijk niks van laten zien, dat blijft nog een verrassing tot de kleine meid geboren is. 
Hier ben ik ondertussen wel druk mee bezig. Het is geen moeilijke kaart om te maken maar ja je moet het wel even doen (op de planning staan 90 kaarten dus ik ben even zoet, je snapt wel... dat worden geen zelfgemaakte kerstkaarten dit jaar).

Van de week heb ik Sjonnie en Sjakie weer eens op de foto gezet. Ik had mijn camera al een tijd niet in handen gehad dus het begon weer wat te kriebelen. 
Het resultaat:


Sjonnie aan het genieten.

Sjaak dacht: ik lag net lekker, moet je me nu storen met die flits?


Even aan het prutsen met de standen op de camera (dit is nachtstand).


Nieuw speeltje wordt goed ontvangen.

Sjonnie is verliefd op het nieuwe speeltje (eventjes dan).

Afgelopen maandag ben ik een dagje op en neer geweest naar het ziekenhuis (tussendoor bij opa en oma gezeten) om bloed te prikken (reguliere onderzoeken en controle van suikergehalte). 
Morgen ga ik voor het eerst naar de fysiotherapeute ivm mijn bekken. Als ik thuis zit heb ik nergens last van (dan doe ik bewust rustig aan en niet te veel inspannende dingen). Maar op het werk krijg ik toch echt last van mijn bekken. Kijken of fysiotherapie hierbij kan helpen.

Dat was het voor nu denk ik.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten