donderdag 22 augustus 2013

Bas is hond van de maand september

Hoi hoi,

Omdat Bas toch ook wel tot mijn hobby's behoort even een berichtje over hem.

Ik heb hem enige tijd terug opgegeven voor hond van de maand in het blad Hart voor Dieren. Ik zag dat ze daar een leuke prijs aan hadden gehangen en dacht: daar ga ik een poging voor wagen. Aangezien Bas toen een hele goede periode had was ik dan ook erg positief over hem.
Hij kreeg daarna nog wel kuren maar we zijn al verder dan we waren dus het gaat alleen maar de goede kant op.
Maar goed terug naar hond van de maand.
Ik kreeg begin augustus een mail dat Bas hond van de maand september zou worden. Hoe leuk is dat!!
Wat kon je nou winnen hoor ik je denken. Nou dat zal ik je vertellen. Een consult bij hondenfluisteraar Liesbeth van der Burgt. Uiteraard heb ik gelijk een mailtje gestuurd naar haar. Het bleek een fotoconsult te zijn (ergens natuurlijk wel een beetje een teleurstelling want je hoopt haar toch "live" te zien). Ik een foto van Bas, Sander, mezelf en van Sander en mij samen naar haar toe gestuurd. Ook netjes een vragenlijst in gevuld. Daarna kreeg ik een mail van haar met de vraag een paar punten nog wat meer uit te leggen. Na deze mail kreeg ik een mail terug dat ze graag voor ons een uitzondering wil maken en ons bij haar wil ontvangen. Volgens haar zijn er een aantal (misschien wel hoop) miscommunicaties zowel tussen mij en Bas als tussen Sander en Bas (en blijkbaar als Sander en ik samen in huis zijn, want dat is nog een struikelblok). 

We hebben de afspraak gemaakt. 31 augustus gaan Bas, Sander en ik met z'n drieën naar Uden. Ik ben zelf nieuwsgierig naar het consult. Ik ben nog nooit bij iemand geweest die met honden kan praten. Ik sta er wel open voor (lijkt me ook wel nodig), als ik in paragnosten geloof moet ik dit natuurlijk ook een kans geven ;). Hopelijk staat Sander er ook open voor en komen we zo met z'n drieën een heel stuk verder. 

Ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden als we daar geweest zijn komt er natuurlijk een verslagje online. 

Bas als hond van de maand in Hart voor Dieren. 

Dit was het even voor nu!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten