vrijdag 16 augustus 2013

Oefening baart kunst.

Hoi hoi,

Gisteravond ben ik met Bas nog een rondje gaan lopen in Neede. Deze keer een andere kant op. Hier heb ik even geoefend met de zon en de Iso. Want ja al doende leert men en oefening baart kunst wordt er gezegd.

Bij deze foto heb ik de Iso op 100 gezet:


Bij deze foto heb ik de Iso op 6400 gezet:

Wat een verschil he! Zo heb ik weer wat geleerd. Nu ga ik af en toe met de Iso spelen ;) later komt de sluitertijd nog wel ;) 1 ding tegelijk he anders wordt het te veel om te onthouden.

Vanmorgen ben ik met Bas een stukje gaan hardlopen. Dit vond meneer toch wel wat vreemd in het begin. Later ging het al beter en ging hij enthousiast voor mij rennen. Dit gaan we dus vaker doen (zal me vast ook helpen met het bereiken van mijn streefgewicht, nog zo'n 7 kilo te gaan).
Dus wie weet heb ik er binnenkort nog wel een hobby bij ;) Dan wordt het: Canicross (hardlopen met honden).

Dit was het weer even voor nu.


Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten