dinsdag 13 augustus 2013

Moeders is 50 geworden

Hoi hoi,

Op 7 augustus is mijn moeder 50 jaar geworden. Daar heb ik natuurlijk een kaartje voor gemaakt. Eigenlijk heb ik er 2 gemaakt. Eén kaart voor bij het cadeau dat ze kreeg namens Gallyon, vaders, oma, opa, Sander en mij (een gouden ring) en één kaart die ik heb opgestuurd.

Van de kaart die bij het cadeau zat heb ik (nog) geen foto. Deze volgt nog. Hier onder de kaart die ik heb opgestuurd. Bij deze kaart heb ik wat geëxperimenteerd. Er zijn een paar dingetjes die ik de volgende keer anders zal doen, maar he! al doende leert men ;)

Zie hier de foto's:
Omdat ik op Facebook ook mee doe met de knutselwedstrijd hoek heb ik het thema daarvan genomen (Once upon a time) waar ik toevallig bijpassende stempels van had. De gouden cijfers zijn geëxperimenteerd, net als het 2D effect.

Hier zie je het 2D effect wat beter.

Dit is een foto met flits genomen.

Dit was het even voor nu ;)

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten