maandag 26 augustus 2013

Dagje varen

Hoi hoi,

Afgelopen weekend was ik weer even een weekendje in Noord-Holland.
Op zaterdag gingen we op tijd uit bed (om 7 uur, erg op tijd!) om met het bootje een tochtje te maken.
Om een uur of half 10 lag het bootje te water. Het zou mooi weer worden dus ik had mijn camera ook mee om foto's te maken. 


Wat erg leuk was om te fotograferen waren de golven en het bewegende water achter de boot, door de motor.


Het is zo leuk om te zien wat er dan allemaal ontstaat. Dit zijn er maar 3 ik heb natuurlijk veel meer foto's hiervan.

Nog even wat andere foto's die ik zaterdag gemaakt heb:



Bootje is aangelegd ;)

Dan heb ik nog even 2 foto's van een vlinder. Wie weet wat voor vlinder het is mag het zeggen. Helaas hield hij z'n vleugels niet stil dus die kreeg ik niet op de foto.



Dit was het even voor nu!

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten